Grupa:
Inwestycje.pl Waluty.com Kantory.pl Investing.pl Fundusze24.pl TwojeFinanse.pl Forum-Prawne.pl Sfera-Finansow.pl
oferty biznesowe   giełda samochodowa   oferty pracy   english version

Czasy na świecie:

Nowy Jork (USA) 03:59:32 -6h
Tokio (Japonia) 17:59:32 +8h
Sydney (Australia) 18:59:32 +9h
Londyn (Anglia) 08:59:32 -1h
kursy walut | Waluty.com.pl

Artykuł

Menu artykułu

Treść artykułu

Przypomnienia SMS dla Klientów - czy to ma sens?

28.09.2017 12:43 czwartek

Rozwój nowoczesnych technologii, a zwłaszcza wzrost popularności smartfonów sprawia, że firmy mogą dotrzeć do swoich klientów nowymi kanałami komunikacji. Pomimo ogromu możliwości na znaczeniu nie tracą nadal SMS-y. Jak dzięki tym krótkim wiadomościom możemy zwiększyć sprzedaż lub terminowość płatności zobowiązań?

Współczesny klient coraz bardziej docenia reklamy spersonalizowane, dobrane na podstawie jego upodobań, odwiedzanych stron WWW czy np. polubieni stron na Facebooku. Remarketing internetowy, dedykowane mailingi, reklamy w aplikacjach mobilnych… to tylko niektóre z aktywnie wykorzystywanych narzędzi komunikacji z klientami.

Równocześnie na znaczeniu nie tracą inne formy komunikowania się z klientami, np. wiadomości SMS. Dlaczego? Jak twierdzą eksperci Hicron, do SMS-ów przywiązujemy większą uwagę niż np. do powiadomień z aplikacji mobilnych. Wynika to z prostej przyczyny: dostajemy po prostu mniej.

Korzystając miesięcznie ze średnio 30 aplikacji, otrzymujemy dziennie co najmniej kilkanaście powiadomień. Łatwo tym samym przeoczyć nawet przypomnienia z aplikacji kalendarza, które pozwalają nam pamiętać o urodzinach bliskich, wizycie u lekarza czy o tym, aby zapłacić w terminie rachunek za gaz lub prąd.

SMS Reminder – krótka przypominajka o zapłaceniu rachunku

Aby poprawić ściągalność należności w nieinwazyjny dla klientów sposób, Hicron przygotował rozwiązanie Hicron SMS Reminder: prosta aplikacja umożliwia automatyczne wysyłanie wiadomości tekstowych do klientów z przypomnieniem o zbliżającym się terminie płatności faktury lub np. o przeterminowaniu należności.

Dowiedz się więcej o Hicron SMS Reminder: https://hicron.com/offer/hicron-sms-reminder/

Funkcjonalność ta stanowi szczególne ułatwienie dla przedsiębiorstw masowo wystawiających dokumenty księgowe dla swoich klientów, np. dostawców prądu, gazu, sieci telekomunikacyjnych czy dostawców internetu. Możliwość jednego poinformowania tysięcy klientów w ściśle wyznaczonym czasie to znaczna oszczędność czasu i… realny wzrost terminowości regulowania zobowiązań wobec dostawców.

Łatwa integracja i konfiguracja

Podstawową zaletą Hicron SMS Reminder jest wysoka skuteczność rozwiązania. Warto jednak zwrócić uwagę na sam proces instalacji i utrzymania tego narzędzia. Korzystanie z bramki PromoSMS, za pomocą której wysyłane są wiadomości gwarantuje niewielkie koszty dystrybucji wiadomości SMS. Firma ma możliwość ustalenia najskuteczniejszej treści komunikatu, a także terminu wysyłki i częstotliwości jej ewentualnego powtórzenia. Co ważne, raz zaprogramowany schemat działania pozwala na automatyczne wysyłanie komunikatów bez konieczności każdorazowej interwencji ze strony użytkownika systemu.

Narzędzie SMS Reminder pozwala w realnie krótkim czasie zredukować koszty związane z windykacją należności, a przede wszystkim – proaktywnie zarządzać tymi procesami minimalizując wolumen przeterminowanych płatności.









Inne artykuły z tego działu: Inne artykuły: