Grupa:
Inwestycje.pl Waluty.com Kantory.pl Investing.pl Fundusze24.pl TwojeFinanse.pl Forum-Prawne.pl Sfera-Finansow.pl
oferty biznesowe   giełda samochodowa   oferty pracy   english version

Czasy na świecie:

Nowy Jork (USA) 23:35:21 -6h
Tokio (Japonia) 13:35:21 +8h
Sydney (Australia) 14:35:21 +9h
Londyn (Anglia) 04:35:21 -1h
kursy walut | Waluty.com.pl

Artykuł

Menu artykułu

Treść artykułu

121

Szkolenie: Czy Twoje miejsce pracy nie jest zagrozone?

29.08.2006 00:25 wtorek

Jeśli nie zajmujesz się bezpośrednio marketingiem lub sprzedażą, proszę prześlij ten artykuł do dyrektora marketingu lub właściciela firmy, w której pracujesz. Związane z nim informacje mogą radykalnie wzmocnić kondycję Twojej Firmy i przez to zabezpieczyć Twoje miejsce pracy!

 

Tysiące dyrektorów marketingu i sprzedaży, tysiące właścicieli firm w Polsce zadaje sobie co dzień pytanie: jak podnieść sprzedaż, jak zabezpieczyć przyszłość firmy, przyszłość miejsc pracy?

 

Najpoważniejsze problemy powiększą się w przyszłości.

 

Rynek polski otwiera się i rozwija się co rodzi wiele niespotykanych do tej pory

problemów. Najpoważniejsze z nich to:

 

- narastająca agresywna konkurencja,  

- słabnąca sprzedaż wiodących produktów,

- zmniejszająca się lojalność klientów,

- kurczące się marginesy zysków,

- coraz trudniejsze wejście na nowe rynki,

- coraz silniejsza presja klientów na redukcję ceny,

- wydłużające się cykle sprzedażowe, 

- okresowe kryzysy i załamania zyskownych dotąd rynków

.

 

Typowe podejście jest nieskuteczne.

 

Jak znaleźć wyjście z opisanej sytuacji? Firmy poszukują nowych

pomysłów, liczą na kreatywność agencji reklamowych lub nowe,

przebojowe kampanie realizowane własnymi siłami. Niestety takie

podejście bardzo często kończy się kolejnymi dziurami w budżetach!

 

Według badań najlepsze strategie pochodzą zupełnie z innej strony

a ich skuteczność ( rozumiana jako bezpośrednie zyski) wielokrotnie

przewyższa wyniki „kreatywnych” kampanii.

 

Jak to robią najlepsi?

 

Najlepsi postępują inaczej. Najczęściej nie wymyślają nic nowego ale

poszukują rozwiązań, które już zostały sprawdzone, niekoniecznie w

swojej branży. Potem zastanawiają się jak twórczo zaadaptować

najskuteczniejsze z nich do swoich celów. Tak powstają kampanie,

o których mówi się przez lata.

 

Stokroć lepiej zamiast wyważać otwarte drzwi jest przyjrzeć się

kilkudziesięciu dobrze działającym rozwiązaniom i wybrać te, które

najbardziej pasują do sytuacji firmy: rynku, produktów, charakteru

klienteli.

 

Postępując tradycyjnie narażamy siebie i firmę na ryzyko inwestycji

w pomysł, który nie jest sprawdzony i który może przynieść porażkę

rynkową.

 

Podpatrując najlepsze wzory i praktyki stosowane przez najlepszych

szefów sprzedaży i marketingu mamy co najmniej dziesięciokrotnie

większe szanse na sukces! Tym bardziej jeśli nauczymy się dobrej

weryfikacji wszystkich rozwiązań jeszcze PRZED zainwestowaniem

w nie większych środków.

 

Dokonując przeglądu najlepszych strategii i taktyk w krótkim czasie

możemy mieć kilka – kilkanaście sprawdzonych rozwiązań do weryfikacji

i wybrać dające najlepsze skutki przy najniższych kosztach!

 

Tak właśnie postępują najlepsi i najskuteczniejsi.

 

Najpewniejsza droga do sukcesu wiedzie poprzez kreatywną adaptację

i naśladowanie sukcesów innych. Agencje chcą nam zazwyczaj sprzedać

„coś nowego” ponieważ w większości żyją z kreowania i realizacji swoich

pomysłów. W efekcie możemy dostać fantastyczną kampanię i niewielką

sprzedaż. Co ciekawe – agencje, które zdobywają nagrody za kreatywność

kampanii często tracą klientów, dla których je realizowały. Powód jest bardzo

prosty – od kreacji do sprzedaży daleka droga!

 

Cztery kroki wiodące do sukcesu:

 

Aby pójść drogą sukcesu potrzeba nam czterech rzeczy:

Przeglądu najskuteczniejszych technik marketingu, które już zostały wielokrotnie sprawdzone w realiach rynków – międzynarodowych oraz co bardzo ważne – polskich.

Wiedzy o tym jak wybrać najodpowiedniejsze taktyki dla siebie i w jaki sposób wcześniej (przez zainwestowaniem znaczących środków) sprawdzić jaki efekt przyniosą.

Praktycznej wiedzy o tym jak je zastosować w swoich realiach, jakie najlepsze praktyki najpewniej prowadzą do sukcesu rynkowego?

 

Umiejętności ulepszania już działających technik – odpowiedzi na pytanie jak powiększyć skuteczność tego co mamy i jak ewentualnie zmniejszyć koszty?

 

Pierwszym krokiem do sukcesów w marketingu i sprzedaży jest poznanie najważniejszych i najskuteczniejszych technik. Katalog takich technik powstał jako wynik prawie sześcioletniego projektu badań i analiz studiów przypadku realnych działań rynkowych, które zakończyły się wzrostami sprzedaży – powyżej 20% w skali roku (często było to ponad 100%).

 

Co wyróżnia najskuteczniejszych?

 

Oprócz technik, przy okazji znaleziono odpowiedź na pytanie jakie czynniki wyróżniają grupę najlepszych dyrektorów marketingu i sprzedaży. Ujmując rzecz jednym zdaniem można powiedzieć, że najlepsi po prostu myślą inaczej, stosują inne strategie. Opisana wcześniej strategia naśladowania sukcesów jest właśnie jedną z podstawowych dwunastu.

Istnieje dwanaście podstawowych strategii oraz około dwustu technik marketingowych. Kolejne z nich opiszemy w specjalnym raporcie, który będzie gotowy w trzeciej dekadzie września - o tym jak bezpłatnie go otrzymać opowiemy pod koniec tego listu.

 

Wszystkich strategii oraz  ponad trzydziestu najważniejszych technik nowoczesnego marketingu uczymy na seminariach, które uruchomiliśmy po raz pierwszy w Polsce. 

 

Co NAPRAWDĘ działa?

 

Tylko sprawdzone rozwiązania: techniki, kryteria zastosowania, kluczowe

czynniki sukcesu, zagrożenia oraz przykłady zastosowań z kilku branż – po to

by Uczestnik uzyskał wiedzę, umiejętności i „wyczucie” nowego narzędzia oraz

aby umiał je zastosować w swoich realiach.

 

Pokazujemy nieznane mechanizmy sukcesów najbardziej znanych marek, często

wraz z wiedzą „od kuchni” – jak powstawały, co naprawdę złożyło się na ich sukces.

 

Omawiamy rozwiązania (co najmniej 92 studia przypadków i przykłady) rozwiązań

zastosowaneych min. w: Lukas Bank, Cyfra Plus, Procter & Gamble, Era GSM,

Ikea, Geant, mBank, Federal Express, Gazeta Wyborcza, Morgan Stanley,  Avis,

Castorama, Bosch, DeWalt, RTV AGD, Danone, Dominos Pizza, Electrolux, Dell Inc,

Biedronka, Lidl Polska, Philips, British Petroleum Polska, Pfizer Inc Polska, Artmann,

Nordstrom,  WallMart, ElectroWorld, ING Bank Śląski, VEKA, Hoop, BPH, Heyah, Amica.

 

Ponadto jako Uczestnik dowiesz się min:

 

- Jak skutecznie odpowiedzieć na agresywne działania konkurentów odbierających

rynek i jakich błędów nie popełniać?

 

- Jak uniknąć pułapek ograniczających sprzedaż w każdej firmie?

 

- Jak szybko uruchomić gotówkę operacyjną ukrytą w zasobach firmy

- umiejętność i rozwiązanie bardzo przydatne w okresie kryzysu lub załamania rynku.

 

- Jak osiągnąć znaczące oszczędności na działaniach marketingowych i reklamowych,

często przy jednoczesnym powiększeniu ich skuteczności?

 

- Jak skutecznie wygenerować wzrosty ilości nowych klientów, wzrosty częstotliwości

transakcji, powiększenie średnich vol. zakupu?

 

- Jak znacząco zmniejszyć ryzyko nietrafionych działań marketingowych i reklamowych,

szczególnie tych najbardziej dotkliwych, które przekreśliły niejedną karierę i pogrzebały

niejedną firmę.

 

- Jak łatwiej zbudować lojalność klientów? Większość współczesnych „programów

lojalnościowych” wcale nie buduje lojalności klientów.

 

- Jak przejąć inicjatywę strategiczną i marketingową na rynku – w sposób, którego nie

będą w stanie naśladować konkurenci?

 

Wymienisz doświadczenia w ścisłym gronie praktyków

 

Spotkanie jest również okazją do poznania ludzi z branży, nawiązania nowych

kontaktów oraz wymiany doświadczeń pomiędzy zarządzającymi marketingiem

i sprzedażą.

 

12 koncepcji stojących za największymi przełomami marketingowymi,

30 najskuteczniejszych taktyk zilustrowane 92 przykładami i case studies z ostatnich

15 lat – zajęcia w formie warsztatu trwające dwa niezapomniane dni.

 

Prowadzący:

 

Spotkanie poprowadzi dr Dariusz Świerk, wieloletni praktyk, były partner w

międzynarodowej firmie doradczej, od sześciu lat uczący menedżerów największych

korporacji w Polsce.

 

GWARANTOWANY wzrost sprzedaży albo zwrot pieniędzy!

 

UWAGA; Gwarancja Twojej pełnej satysfakcji - jeśli z jakiegoś powodu nie

będziesz uważał, ze dzięki poznanym technikom możesz radykalnie powiększyć

sprzedaż w Twojej Firmie - oddasz materiały seminaryjne obsłudze, faktura zostanie

anulowana a pieniądze zwrócone w całości!

 

Pełny opis ośmiu modułów podczas dwudniowego seminarium znajdziesz tutaj:

 

http://www.wzrost.pl/szkolenia.html

 

Prezent od WALUTY.COM.PL

 

Jako subskrybent newslettera E-FINANCIAL Twoja Firma otrzymała zniżkę

w wysokości 610 PLN na szkolenie. Wysyłając na adres sekretariat@wzrost.pl

zamówienie na szkolenie nie zapomnij wspomnieć o tym, że jesteś uprawniony

do dodatkowej zniżki! W zamówieniu w polu „KOD PROMOCYJNY”

wpisz WALUTY.COM.PL Kod promocyjny jest ważny do 5 października br.

 

W serwisie www.wzrost.pl zapisz się na magazyn „Wzrost Sprzedaży” opisujący

najciekawsze wyniki badań technik marketingowych, współczesne trendy, które

ukształtują przyszłość oraz nowoczesne metody powiększania i zarządzania sprzedażą.

 

Gdy dołączysz do grona czytelników magazynu „Wzrost Sprzedaży” w pierwszym

tygodniu września otrzymasz bezpłatnie raport „Pięć najgroźniejszych problemów

w marketingu i sprzedaży oraz jak je rozwiązać” Pod koniec września otrzymasz

drugi raport – „Trzy najważniejsze sposoby powiększania sprzedaży, Jak najłatwiej

osiągnąć wzrosty?”

 

Seminaria są również dostępne w formie zamkniętej – dla jednej firmy. Więcej

Informacji otrzymasz pisząc na adres sekretariat@wzrost.pl

 

Dostępne terminy seminariów:

 

14-15 września Wrocław

5-6 października Warszawa

 

UWAGA:

Ilość miejsc ograniczona, przepraszamy, decyduje kolejność zgłoszeń.

Wzrost.pl – GWARANTOWANY wzrost sprzedaży albo zwrot pieniędzy.

 








Inne artykuły z tego działu: Inne artykuły:

Chcesz otrzymywać nasz newsletter? Wystarczy, że podasz swój adres email



Zobacz newsletter waluty.com.pl

Sonda

Kurs złotówki jest:

Za wysoki
Optymalny
Za niski

Reklama