Grupa:
Inwestycje.pl Waluty.com Kantory.pl Investing.pl Fundusze24.pl TwojeFinanse.pl Forum-Prawne.pl Sfera-Finansow.pl
oferty biznesowe   giełda samochodowa   oferty pracy   english version

Czasy na świecie:

Nowy Jork (USA) 23:33:52 -6h
Tokio (Japonia) 13:33:52 +8h
Sydney (Australia) 14:33:52 +9h
Londyn (Anglia) 04:33:52 -1h
kursy walut | Waluty.com.pl

Artykuł

Menu artykułu

Treść artykułu

Sponsoring, sprzedaż premiowa, reprezentacja i reklama oraz świadczenia na rzecz pracowników w aspekcie podatków dochodowych i podatku od towarów i usług.

06.09.2006 11:44 środa

13.09.2006 Gdańsk
17.10. 2006 Warszawa

W każdej firmie pojawiają się trudności związane z rozliczaniem działań sponsorskich, reklamowych, prowadzeniem sprzedaży premiowej czy z wydatkami związanymi na reprezentację lub świadczeniami na rzecz pracowników. Dlatego też proponujemy zapoznanie się z wiedzą specjalisty znającego świetnie te zagadnienia zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej. Najlepiej zrobić to poprzez udział w szkoleniu obejmującym m. in. takie zagadnienia jak:

1.Sponsoring oraz udział w targach i imprezach reklamowych.

2.Sprzedaż promocyjna w aspekcie podatków dochodowych, podatku od towarów i usług oraz ustawy o grach losowych i zakładach wzajemnych.

3.Przypadki, w których powstaje obowiązek składania informacji PIT – 8C.

4.Definicja reprezentacji i reklamy, rozróżnienie reklamy publicznej i niepublicznej.

5.Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację.

6.Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reklamę niepubliczną i reklamę publiczną.

7.Dopuszczalne prawnie metody zmiany charakteru dokonywanych czynności z reklamy niepublicznej na publiczną.

8

. Reklama a oferta sprzedaży - skutki podatkowe rozróżnienia.

9.Świadczenie usług oraz przekazanie i zużycie towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy w aspekcie podatku od towarów i usług.

10.Podatek należny i naliczony zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów.

11.Zasady potrącania podatku naliczonego w przypadku świadczenia usług oraz przekazania lub zużycia towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy.

12.Świadczenia na rzecz pracowników a koszty uzyskania przychodów u pracodawcy.

13.Świadczenia na rzecz pracowników w aspekcie podatku od towarów i usług.

14.Przypadki w których świadczenia na rzecz pracowników są czynnościami nie podlegającymi opodatkowaniu podatkiem VAT.

Szczegóły szkoleń:

http://www.par.edu.pl/szkolenie_view.php?id=579

13.09.2006 Gdańsk

http://www.par.edu.pl/szkolenie_view.php?id=598

17.10. 2006 Warszawa








Inne artykuły z tego działu: Inne artykuły:

Chcesz otrzymywać nasz newsletter? Wystarczy, że podasz swój adres email



Zobacz newsletter waluty.com.pl

Sonda

Kurs złotówki jest:

Za wysoki
Optymalny
Za niski

Reklama