Grupa:
Inwestycje.pl Waluty.com Kantory.pl Investing.pl Fundusze24.pl TwojeFinanse.pl Forum-Prawne.pl
oferty biznesowe   giełda samochodowa   oferty pracy   english version

Czasy na świecie:

Nowy Jork (USA) 19:03:26 -6h
Tokio (Japonia) 09:03:26 +8h
Sydney (Australia) 10:03:26 +9h
Londyn (Anglia) 00:03:26 -1h
kursy walut | Waluty.com.pl

Artykuł

Menu artykułu

Treść artykułu

Niemal 2 miesiące do Konferencji Przyjaciele Klienta

10.11.2008 14:53 poniedziałek
Niemal 2 miesiące do Konferencji Przyjaciele Klienta a limit miejsc na seminaria Przyjaciele Klienta niemal wyczerpany!


Zainteresowanie Konferencją Przyjaciele Klienta wzrasta z dnia na dzień. Chociaż do wydarzenia zostało jeszcze 7 tygodni, limit miejsc na seminaria Michaela Solomona i Shauna Smitha jest prawie wyczerpany.  Projekt wspierają najlepsi. Do inicjatywy w roli Partnera Konferencji dołączyli mi,in
. Microsoft Dynamics, Axa Życie, Dell, PKO BP oraz Poczta Polska. 

Ideę projektu Przyjaciele Klienta wspiera Dorota Duda z  Academy of Service Excellence „Są ludzie, dzięki którym powstają wielkie rzeczy; są ludzie, którzy patrzą, jak one powstają; są i tacy, którzy nie mogą się nadziwić, że one powstają... Nie chcę patrzeć z boku,  Przyjaciele Klienta to wspaniała inicjatywa, zatem z wielką radością będę wspierać rozwój tego przedsięwzięcia”.
Piotr Cejnóg, Prezes Zarządu SAZ Dialog Agentur Warszawa, członek Rady Programowej Projektu opowiada o projekcie w kontekście wartości przyjaźni „Rolą przyjaciela jest często stanie „u boku”, w cieniu, poza błyskiem fleszy i reflektorów. Ale tylko dzięki temu upragniony przez klienta cel staje się naszym sukcesem. I tylko wtedy nasz udział w nim jest w pełni wartościowy. Zbudowanie społeczności „Przyjaciele Klienta” wymaga przetarcia bardzo trudnego szlaku. Wymaga burzenia mitów i stereotypów. Ale bez wątpienia warto uczestniczyć w tej ekscytującej wyprawie.
Wyprawa rozpocznie się podczas inauguracji Projektu w dniach 8-10 grudnia.

9 grudnia – Konferencja Przyjaciele Klienta - największe polskie autorytety i prelegenci z zagranicy zaprezentują ciekawe studia przypadku, wyniki badań i inspirujące stanowiska. Wśród prelegentów wymienić można Michała Ciemińskiego – Dyrektora Zarządzającego Rynkiem Corporate w Netia S.A., Macieja Filipkowskiego, Dyrektora Generalnego Dell Polska i Macieja Pogodę, Dyrektora Zespołu Konsultantów systemów CRM z Microsoft.

Uzupełnieniem konferencji będą dwa praktyczne seminaria prowadzone przez niezwykłych gości: 8 grudnia, jeden z największych autorytetów dziedzinie marketingu, profesor Uniwersytetu St. Joseph w Filadelfii, Michael R. Solomon. 10 grudnia – seminarium poprowadzi Shaun Smith, który pokaże, jak kształtować doświadczenia klientów, aby stali się naszymi ambasadorami.

Oba seminaria, jak i cała konferencja będą symultanicznie tłumaczone na język polski.









Inne artykuły z tego działu: Inne artykuły: